SAMURAI

SIC VIS PACEM PARA BELLUM

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Index
  •  » Nasza Gildia
  •  » OGÓLNY OPIS GRY SHAKES AND FIDGET jak grać i co do czego

#1 2011-11-05 20:50:16

BEHEMOTH

Administrator

Zarejestrowany: 2011-11-05
Posty: 10001
Punktów :   

OGÓLNY OPIS GRY SHAKES AND FIDGET jak grać i co do czego

Informacje ogólne
Shakes & Fidget - The Game to gra na przeglądarkę stworzona w technologii flash. Gra nie wymaga pobierania ani instalowania żadnego oprogramowania. Gra jest darmowa i nie zawiera żadnych reklam.

Ciągły rozwój Shakes & Fidget - The Game, jak również pomoc techniczna i koszty utrzymania serwera będą finansowane na zasadzie Free-to-play. Aby przyspieszyć tempo gry i rozwój postaci, można zakupić dodatkowe Ťgrzybyť. Grzyby można wykorzystać na przykład do zwiększenia dziennego limitu wykonywanych zadań.

Skoro znasz już naszą ogólną filozofię, dalszą część instrukcji poświęcimy krótkiej prezentacji funkcji gry i wskazówek dla początkujących bohaterów. Naturalnie instrukcja ta nie gwarantuje ci najwyższej pozycji w Komnacie Chwały, ale może pomóc w drodze na jej szczyt.

Rejestracja
Krok pierwszy
Tutaj wybierasz płeć, rasę, profesję i wygląd swojej postaci.
Pamiętaj, że wybór rasy i profesji ma wpływ na początkowe cechy postaci


Profesja
Wojownik
Siła: +7
Zręczność: +3
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: +5
Szczęście: 0

Mag
Siła: 0
Zręczność: 0
Inteligencja: +8
Wytrzymałość: +2
Szczęście: +5

Zwiadowca
Siła: +1
Zręczność: +7
Inteligencja: +1
Wytrzymałość: +4
Szczęście: +2


Rasa
charakter: dobry

Człowiek
Siła: 0
Zręczność: 0
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: 0
Szczęście: 0

Elf
Siła: -1
Zręczność: +2
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: -1
Szczęście: 0

Krasnolud
Siła: 0
Zręczność: -2
Inteligencja: -1
Wytrzymałość: +2
Szczęście: +1

Gnom
Siła: -2
Zręczność: +3
Inteligencja: -1
Wytrzymałość: -1
Szczęście: +1


charakter: zły

Ork
Siła: +1
Zręczność: 0
Inteligencja: -1
Wytrzymałość: 0
Szczęście: 0

Mroczny elf
Siła: -2
Zręczność: +2
Inteligencja: +1
Wytrzymałość: -1
Szczęście: 0

Goblin
Siła: -2
Zręczność: +2
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: -1
Szczęście: +1

Demon
Siła: +3
Zręczność: -1
Inteligencja: 0
Wytrzymałość: +1
Szczęście: -3

W późniejszym etapie gry możesz zmienić swoją rasę, ale nie profesję. Nie wpłynie to na premie otrzymane podczas tworzenia postaci i rejestracji.

Krok drugi
Kliknij �Zapisz postać�, aby przejść do drugiej części procesu rejestracji.
Tu wprowadzasz imię swojej postaci (nazwę konta), adres e-mail (w celu potwierdzenia rejestracji) i osobiste hasło.

Przeczytaj i zatwierdź Ogólne Warunki Handlowe, po czym przejdź do części trzeciej.

Krok trzeci
Możesz zacząć grę. Otrzymasz wiadomość na podany podczas rejestracji adres e-mail. Będzie ona zawierała dwa linki:
1. Osobisty link do zapraszania znajomych
2. Osobisty link do weryfikacji adresu e-mail i konta

Uwaga:
Niezweryfikowane konta mają pewne ograniczenia, np. nie można z nich przesyłać złota do gildii.
Dodatkową korzyścią z weryfikacji jest 10 darmowych grzybów, które są dodawane do konta po jej dokonaniu.


Karczma
Karczma to przystanek dla wędrowców i poszukiwaczy przygód. Spotkasz w niej osoby, które będą miały dla ciebie zadania. Za ich wykonywanie otrzymujesz złoto i doświadczenie. Klikając na osobę siedzącą przy stole przed tobą, będziesz mógł zobaczyć trzy zadania, które może ci ona zaoferować, i wybrać jedno z nich.

Poniżej przedstawiony jest pasek tzw. awanturniczości. Każde zadanie zmniejsza poziom awanturniczości.
Awanturniczość zmniejsza się w zależności od długości zadania (jedna minuta = jeden punkt awanturniczości). Punkty awanturniczości możesz przywrócić klikając na karczmarza i pijąc piwo (jedno piwo = 20 punktów awanturniczości). Dziennie możesz wypić maksymalnie dziesięć piw.

W głębi karczmy znajduje się trzecia osoba - hazardzista.
Możesz zagrać z nim w grę losową. Możesz postawić złoto lub grzyby*. Jeśli dobrze obstawisz, podwoisz swoją stawkę.
Możesz też postawić złoto wpisując "/gold ;-) x" na czacie gildii", a następnie odwiedzając hazardzistę.
* grzyby możesz stawiać dopiero, gdy przynajmniej raz zakupisz je u handlarza grzybów.


Wskazówka: Pasek awanturniczości odnawia się automatycznie (z powrotem do 100) o północy czasu wschodnioeuropejskiego.

Wskazówka: Niewykorzystane punkty awanturniczości przepadają o północy.

Wskazówka: Grzyby i przedmioty otrzymujesz po powrocie z udanego zadania. Upewnij się, że masz wolne miejsce w plecaku! Jeżeli nie masz przynajmniej jednego wolnego miejsca, zdobyte przedmioty przepadną.

Wskazówka: Za każde wykonane zadanie otrzymujesz także 10 punktów czci.


Arena
Oko za oko� Witaj na arenie!

Możesz się tu zmierzyć z innymi bohaterami i zyskać (lub stracić) złoto i cześć.
System automatycznie wybiera przeciwnika, który ma podobną liczbę punktów czci, co ty. Możesz również ręcznie wpisać imię innego gracza i zaatakować go, klikając ŤOKť.

Zyski z wygranej walki są niższe, jeżeli twój przeciwnik ma mniej punktów czci od ciebie.

Wskazówka: Po każdej walce musisz odczekać 10 minut. Jeżeli chcesz walczyć szybciej, możesz przekupić zarządcę areny grzybem.

Wskazówka: Możesz pominąć animację walki, klikając �Pomiń�. W takim wypadku natychmiast zobaczysz wynik walki.


Warta
Nawet najpotężniejszemu bohaterowi przydadzą się pieniądze.
Możesz je zdobyć pracując jako wartownik (maks. dziesięć godzin pod rząd). Nie jest to może najbardziej chwalebna robota, ale za to nieźle płatna.

Wskazówka: Jeżeli anulujesz pracę przed jej ukończeniem, nie otrzymasz wypłaty.

Wskazówka: Im wyższy poziom bohatera, tym lepiej płacą.


Zbrojownia
Każdy bohater wie, że jest tak dobry, jak jego ekwipunek.
W zbrojowni możesz kupić wiele użytecznych przedmiotów. Broń, buty, hełmy, pasy i inne przedmioty mają wpływ na twój atak, obronę i pozostałe cechy.
Aby poznać premie, które daje przedmiot, oraz jego cenę, najedź na niego kursorem. Niektóre przedmioty kupujesz za złoto, ale za niektóre sprzedawca życzy sobie dodatkowo grzyby.

Kupowanie przedmiotów
Jeżeli masz wystarczająco dużo złota (i grzybów), aby kupić dany przedmiot, po prostu kliknij na niego, przytrzymaj i przenieś na jedno z miejsc w swoim plecaku.
Aby wyposażyć się w przedmiot, po prostu przenieś go na odpowiednie miejsce rozmieszczone wokół wizerunku postaci.

Sprzedawanie przedmiotów
Aby sprzedać przedmiot, po prostu przenieś go do swojego plecaka, a następnie z plecaka do asortymentu sprzedawcy. Przedmioty sprzedajesz za 25% ceny, za jaką zostały kupione.

Wskazówka: Asortyment zmienia się o północy czasu wschodnioeuropejskiego. Aby natychmiast zmienić asortyment, możesz zapłacić sprzedawcy grzybem.

Wskazówka: Im wyższy poziom bohatera, tym lepsze przedmioty są w ofercie.

Gabinet magii
Świat fantasy nie może istnieć bez magii.
Gabinet magii działa na tej samej zasadzie co zbrojownia. W ofercie są magiczne naszyjniki, pierścienie, akcesoria i eliksiry.

Wskazówka:
Korzystanie z eliksirów jest odrobinę bardziej skomplikowane:
- Eliksir wypija się, przeciągając go na wizerunek postaci.
- Jednocześnie można być pod wpływem maksymalnie trzech eliksirów.
- Jeżeli jest się pod wpływem eliksiru zwiększającego daną cechę i wypije się inny eliksir zwiększający tę samą cechę, efekt działania pierwszego eliksiru zostaje anulowany na rzecz drugiego eliksiru, a zegar czasu działania eliksiru zeruje się.
- Aktywne eliksiry przedstawione są jako ikony na zakładce postaci, po prawej stronie, ponad osiągnięciami.
- Klikając dwukrotnie ikonę eliksiru, jego działanie zostaje anulowane.

Stajnia
Po co męczyć nogi, jak można kopyta (lub łapy)?
W stajni możesz wynająć wierzchowca na 14 dni. Wierzchowiec zmniejsza czas potrzebny na wykonanie zadania.

Wskazówka: Możesz przedłużyć czas wynajmu, wynajmując ponownie tego samego wierzchowca.

Wskazówka: Możesz wymienić obecnego wierzchowca na szybszego, jednak wolniejszy zostanie utracony.

Wskazówka: Wybór wierzchowców jest inny dla dobrych i złych bohaterów, ale cena ich wynajmu i statystyki pokrywają się.

Wskazówka: Premię środowiskową można otrzymać tylko raz.

Grzyby
Grzyby są dodatkową walutą, która może przyspieszyć postęp w grze. To menu umożliwia zakup grzybów.

Wskazówka: Czas pomiędzy zamówieniem grzybów, a przypisaniem ich do danego konta, różni się w zależności od metody płatności i trwa od 30 sekund do dwóch dni (przelew).

Postać
Ekran postaci

Wyświetlane są na nim:
- Używane przedmioty
- Plecak
- Wizerunek postaci, jego imię i gildia, do której należy
- Obecny poziom oraz postęp w drodze do kolejnego poziomu
- Obecne cechy

Wskazówka: Jeśli najedziesz kursorem na poszczególne cechy, wyświetlą się dodatkowe informacje.

Wskazówka: Najedź kursorem na ikonę plusa obok cech, aby dowiedzieć się, ile będzie kosztowało zwiększenie danej cechy o jeden punkt.

Po prawej stronie ekranu możesz zobaczyć i zmienić opis postaci.
Poniżej widzisz swojego wierzchowca (jeżeli takowego posiadasz) i pozostały czas umowy najmu.
Jeszcze niżej znajduje się całkowita wartość twojego pancerza.

Ikony po prawej stronie punktów pancerza przedstawiają aktywne eliksiry. Gdy najedziesz kursorem na dany eliksir, otrzymasz dodatkowe informacje o jego działaniu.

Na samym dole po prawej znajdują się ikony ośmiu odznaczeń.
Za każde z odznaczeń otrzymujesz niewielką premię do cech. Najedź na nie kursorem, aby otrzymać więcej informacji.

Poczta
Jeżeli ktoś ma ci coś do powiedzenia, zaatakował cię, zaprosił do swojej gildii, lub jeżeli ty chcesz coś komuś napisać,
to tu jest na to miejsce.
Prowadź korespondencję z innymi użytkownikami lub sprawdź dotyczące cię raporty z areny. Znajdziesz tu też większość powiadomień dotyczących społeczności.

Wskazówka: Twoja skrzynka pocztowa może pomieścić maksymalnie 100 wiadomości.

Wskazówka: Za każdym razem, gdy masz nową wiadomość, przycisk �Poczta� będzie migał.


Poczta gildii:
Jeżeli chcesz wysłać wiadomość wszystkim członkom swojej gildii na raz, kliknij �Napisz�, a następnie zaznacz �GILDIA� po prawej stronie okna wiadomości.

Glidia
Praca zespołowa się opłaca. Z członkostwa w gildii czerpie się wiele korzyści.
Aby utworzyć gildię, potrzebujesz 10 sztuk złota i nazwy. Gdy już utworzysz gildię, będziesz miał dostęp do ekranu gildii (patrz powyżej).
U góry widnieje nazwa gildii, a w lewym górnym rogu twoja pozycja w Komnacie Chwały Gildii i cześć gildii (łączna liczba punktów czci wszystkich członków gildii).

Po lewej znajduje się poziom trzech cech gildii.
Twierdza:
Określa maksymalną liczbę członków twojej gildii. Nowo utworzona gildia może mieć 10 członków (ty plus 9 innych graczy).
Możesz zwiększyć tę liczbę klikając przycisk z plusem. Cena rozbudowy twierdzy podana jest w następnej linijce.
Maksymalna liczba członków gildii wynosi 50.

Skarbiec:
Zwiększając tę cechę, zwiększysz procentową premię złota otrzymywanego z wykonywanych zadań oraz z pracy wartowniczej.
Cechę możesz zwiększyć o 50 poziomów do wysokości 100%.

Trener:
Cecha ta daje procentową premię do doświadczenia otrzymywanego z wykonywanych zadań.
Cechę możesz zwiększyć o 50 poziomów do wysokości 100%.

Na środku ekranu znajduje się opis gildii.

Opis ten może zmienić wyłącznie przywódca gildii (gracz z symbolem korony przed imieniem).

Wskazówka: Inni gracze mogą obejrzeć twoją gildię klikając na nią w Komnacie Chwały Gildii. Widzą oni również opis gildii. Możesz zastrzec część opisu, wpisując /// w polu tekstowym. Tekst wpisany przed /// będzie widoczny wyłącznie dla członków gildii, natomiast dalszy tekst będą mogli zobaczyć wszyscy.

Przykład:
Do członków gildii: Ważna informacja dotycząca...
///
Witaj, wędrowcze! Poszukujemy nieustraszonych bohaterów! Jeżeli jesteś zainteresowany, napisz do mnie!

Pierwsza część opisu widoczna jest tylko dla członków gildii, a pozostała - dla wszystkich graczy odwiedzających twoją gildię!


Poniżej opisu widoczne jest konto gildii.

Każdy członek może przekazać na rzecz gildii złoto lub grzyby (złoto po weryfikacji konta, a grzyby po tym, jak przynajmniej raz kupił je u handlarza grzybami).

Złoto lub grzyby możesz przekazać klikając przycisk + obok symbolu złota lub grzyba, lub wpisując następujące polecenie:
/gold xxx - przekazujesz xxx sztuk złota
/mushroom xxx - przekazujesz xxx grzybów

Wskazówka: Nie da się odzyskać przekazanych sztuk złota i grzybów, więc postępuj ostrożnie!


Po prawej stronie znajduje się lista członków gildii.

Członkowie są wyświetlani w kolejności ich zaproszenia.

Znaczenie kolorów imion członków:
Szary: gracz został zaproszony, ale nie jest aktywnym członkiem gildii, ponieważ jeszcze nie zaakceptował zaproszenia.
Pomarańczowy: członek aktywny, ale nie zalogowany.
Złoty: członek aktywny i zalogowany.

Znaczenie symboli obok imion członków:
Korona: przywódca gildii
Medal: oficer
Buźka: zwykły członek

Prawa przywódcy gildii:
- Może zmieniać opis gildii
- Może zapraszać nowych i wyrzucać obecnych członków
- Może mianować oficerów
- Może nabywać rozszerzenia cech gildii
- Może zrzec się przywództwa na rzecz innego członka

Prawa oficera:
- Może zapraszać nowych członków
- Może nabywać rozszerzenia cech gildii

Wskazówka: Jeżeli przywódca opuści gildię, nie zrzekając się swej pozycji na rzecz innego członka, wówczas przywódcą gildii zostaje automatycznie oficer z największym stażem w gildii.
Jeżeli gildia nie posiada żadnego oficera, nowym przywódcą zostaje gracz na 2. pozycji na liście członków.


Poniżej listy znajduje się 5 przycisków.

1. Zaproś - służy do wysyłania zaproszeń do członkostwa (szary przycisk oznacza, że osiągnięta została maksymalna liczba członków)
2. Pokaż profil - za jego pomocą możesz zobaczyć profil gracza podświetlonego na liście członków.
3. Wyrzuć - służy do wyrzucania z gildii gracza podświetlonego na liście członków.
4. Oficer - służy do mianowania gracza podświetlonego na liście członków do rangi oficera, lub degradacji go do rangi zwykłego członka.
5. Przywódca - służy do zrzeczenia się przywództwa na rzecz gracza podświetlonego na liście członków (dotychczasowy przywódca staje się automatycznie oficerem).


Na dole ekranu znajduje się czat gildii.

Aby napisać wiadomość, kliknij na pasek wiadomości. Aby ją wysłać, po napisaniu kliknij �Enter�/�Return�.
Jeżeli ekran gildii nie jest włączony, a pojawi się nowa wiadomość na czacie gildii, przycisk �Gildia� zacznie migać.


POTYCZKI MIĘDZY GILDIAMI

Po lewej stronie, pomiędzy cechami gildii a czatem, znajdują się dwie ikony: miecza (zaatakuj inną gildię) i tarczy (broń swojej gildii przed atakiem innej gildii).
Przywódca gildii może w każdej chwili kliknąć ikonę miecza, by zaatakować inną gildię. Inni członkowie gildii mogą jedynie przyłączyć się do ataku, zarządzonego przez przywódcę. Ikona tarczy jest aktywna tylko wówczas, gdy inna gildia zamierza zaatakować twoją gildię.

Ikona miecza pełni dwie funkcję:

Przywódca gildii:
Po kliknięciu ikony miecza, wyświetla się Komnata Chwały Gildii. Możesz tu wybrać gildię, którą chcesz zaatakować, oraz zobaczyć, które gildie są właśnie atakowane (kolor pomarańczowy) i których z tego powodu, nie możesz zaatakować. Aby rozpocząć atak, po wejściu na stronę gildii, którą chcesz zaatakować, ponownie kliknij ikonę miecza.

Inni członkowie gildii:
Dzień i godzina ataku pojawia się poniżej opisu gildii. Czas pomiędzy ogłoszeniem ataku, a jego rozpoczęciem wynosi dziesięć godzin. Aby ruszyć do ataku wspólnie z innymi członkami gildii, kliknij ikonę miecza. Weźmiesz udział w bitwie tylko jeśli klikniesz ikonę miecza.

Ikona tarczy:

Jeżeli inna gildia zamierza zaatakować twoją gildię, dzień i godzina ataku wyświetlają się poniżej opisu gildii. Członkowie gildii mają dziesięć godzin, by zgłosić się do jej obrony, klikając ikonę tarczy. W obronie gildii biorą udział wszyscy jej członkowie, ale tylko ci, którzy kliknęli ikonę tarczy, walczą ze 100-procentową wydajnością (100% wytrzymałości). Członkowie gildii, którzy nie kliknęli ikony tarczy, walczą z wydajnością 50%.

Kolory członków gildii:

Gdy gildia nie przygotowuje się do bitwy:

szary przezroczysty - zaproszony bohater
pomarańczowy - członek aktywny, niezalogowany
złoty - członek aktywny, zalogowany

Gdy gildia przygotowuje się do bitwy:

ciemnoczerwony przezroczysty - zaproszony bohater
ciemnoczerwony - członek aktywny, niezalogowany, nie zgłosił się do udziału w bitwie
jasnoczerwony - członek aktywny, zalogowany, nie zgłosił się do udziału w bitwie
pomarańczowy - członek aktywny, niezalogowany, zgłosił się do udziału w bitwie
złoty - członek aktywny, zalogowany, zgłosił się do udziału w bitwie

Informacje ogólne:

Dzień i godzinę ataku widzi zarówno gildia atakująca, jak i broniąca się. Co więcej, możesz zobaczyć, którzy członkowie gildii zgłosili się do bitwy (poprzez kolory widoczne po najechaniu kursorem na danego członka).

Podczas przygotowań do bitwy (dziesięć godzin), gildia przygotowująca się do ataku nie może rozpocząć ataku na inną gildię, a gildia przygotowująca się do obrony nie może zostać zaatakowana przez inną gildię.
Natomiast gildia przygotowująca się do ataku może zostać zaatakowana przez inną gildię, a gildia przygotowująca się do obrony może rozpocząć atak na inną gildię. Mówiąc krótko, gildia może jednocześnie przeprowadzać jeden atak i brać udział w jednej obronie.

Koszty potyczek pomiędzy gildiami:

Wojny zawsze sporo kosztowały. Każdy atak uszczupla skarbiec gildii. Koszt ataku zależy od poziomu twierdzy atakowanej gildii.
Przywódca gildii widzi koszt ataku na daną gildię, gdy najedzie kursorem na ikonę miecza na ekranie tej gildii.

Gdy przyjdzie czas ataku (minie dziesięć godzin), bitwa się rozpoczyna. W każdej rundzie walczy dwóch bohaterów (po jednym z każdej gildii). Kolejność walczących jest ustalana na podstawie ich poziomu doświadczenia - im wyższy poziom, tym później dany bohater staje na polu walki. Zwycięzca danej rundy mierzy się z kolejnym bohaterem przeciwnej gildii, posiadając jedynie tyle punktów życia, ile pozostało bohaterowi po poprzedniej walce. Bitwa kończy się, gdy wszyscy bohaterowie jednej z gildii (którzy biorą udział w bitwie) zostaną pokonani.

Animację walk można anulować, klikając przycisk �Pomiń�. Po zakończeniu walk pojawia się ekran zakończonej bitwy. Każdy członek gildii może zobaczyć przebieg bitwy tylko raz (klikając zakładkę �Gildia�). Jeżeli w momencie jej rozpoczęcia, gracz jest na zakładce �Gildia�, przebieg bitwy jest wyświetlany automatycznie.

Zwycięstwo w potyczce pomiędzy gildiami:

Atakujący:
W przypadku zwycięstwa, atakujący zyskuje odpowiednią liczbę punktów czci, w zależności od różnicy w punktach czci pomiędzy gildiami. Ilość uzyskanego doświadczenia zależy od czci przeciwnej gildii. Jeżeli atakujący przegrywa bitwę, jego gildia traci punkty czci.

Obrońca:
W przypadku udanej obrony, broniąca się gildia zyskuje odpowiednią liczbę punktów czci, w zależności od różnicy w punktach czci pomiędzy gildiami. Jeżeli obrońca przegrywa bitwę, jego gildia traci punkty czci.

Po potyczce pomiędzy gildiami:

Po bitwie gildia musi odpoczywać przez 90 minut. Dopiero po 90 minutach gildia może rozpocząć atak na kolejną gildię.

Komnata Chwały
Komnata Chwały - znajdują się tu wszyscy bohaterowie grający na tym serwerze, co ty.
Właściwie to są dwie Komnaty Chwały: Komnata Chwały Graczy i Komnata Chwały Gildii.
Możesz przeskakiwać pomiędzy ekranami Komnat Chwały, klikając odpowiednią zakładkę na górze ekranu.

Po kliknięciu imienia bohatera lub nazwy gildii, zostaną wyświetlone dodatkowe informacje. Możesz sprawdzić swojego przeciwnika przed walką!

Wskazówka: Nie możesz atakować członków gildii, wybierając przeciwników w Komnacie Chwały. Aby zaatakować członka gildii, idź na arenę i ręcznie wpisz jego imię.

Lochy
Odnaleziono wejścia do lochów.
W sumie jest 10 różnych lochów, każdy składający się z 10 poziomów.
Aby je odwiedzić, musisz wcześniej znaleźć do nich klucze.
Kiedy (i w jaki sposób) można zdobyć który klucz? Zobacz spoiler!

Klucz 1. od poziomu 10 postaci (zadanie)
Klucz 2. od poziomu 20 (zadanie)
Klucz 3. od poziomu 30 (zadanie)
Klucz 4. od poziomu 45 (zadanie)
Klucz 5. od poziomu 60 (zadanie)
Klucz 6. od poziomu 80 (zadanie + sklep)
Klucz 7. od poziomu 95 (zadanie)
Klucz 8. od poziomu 110 (zadanie)
Klucz 9. od poziomu 130 (zadanie + sklep)
Loch 10 zostanie otwarty po przejściu pozostałych 9 lochów


Klucze można zdobyć wykonując zadania (podobnie jak inne przedmioty), a niektóre można kupić w sklepie.

W lochach zdobywasz doświadczenie i złoto, oraz masz 50% szans na znalezienie przedmiotu.

Wskazówka: W lochach można znaleźć potężne, legendarne artefakty. Szansa znalezienia takiego artefaktu wynosi 25%. Po pokonaniu bossa lochu (na jego ostatnim, 10. poziomie) zawsze otrzymasz taki artefakt.

Wskazówka: Po ukończeniu lochu lub jednego z jego poziomów, nie możesz wrócić do danego lochu/poziomu.

Opcje
W menu opcji możesz zmienić niektóre ustawienia:

- Zmienić wygląd postaci
- Zmienić adres e-mail (wymagana będzie ponowna weryfikacja)
- Zmienić hasło
- Otrzymać e-mail do weryfikacji (jeżeli nie otrzymałeś go wcześniej)
- Usunąć swoje konto
- Ustawić poziom głośności efektów dźwiękowych
- Wyłączyć niektóre animacje, aby przyspieszyć pracę komputera (zalecane dla starszych modeli PC)

W prawym dolnym rogu wyświetlana jest wersja gry. Po najechaniu na nią kursorem wyświetlone zostaną dodatkowe informacje, takie jak numer identyfikacyjny twojego konta.

Offline

 
  • Index
  •  » Nasza Gildia
  •  » OGÓLNY OPIS GRY SHAKES AND FIDGET jak grać i co do czego

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pro-serwer.pun.pl 2 lezki kolo oka łączenie plastiku jeżow śmierć www.rebeldee.pun.pl